Uitvaartleiders

Met wie werken wij

Clara SijtsmaOnze uitvaartleider (bode) is Clara Sijtsma en

De uitvaartleider vindt "Tijd" en "Aandacht" zeer belangrijk, maar kijkt ook naar welke rol u zelf kunt hebben in deze periode. Om zo tot een goed afscheid te komen, welke recht doet aan de overledene.

Onze vereniging hecht er veel waarde aan, dat één persoon de gehele uitvaart verzorgt (uitgezonderd in geval van ziekte). Vandaar onze keuze voor kleinschalige uitvaartverzorging, zij zijn bij elke uitvaart persoonlijk betrokken en u kunt op een rustige manier uw keuzes maken.

Nogmaals willen wij onderstrepen dat een plaatselijk uitvaartvereniging geen verzekeringsmaatschappij is. Wij verlenen diensten (uitvaartleider, vervoer, dragers, verzorgsters) die middels een ledenkorting wordt vereffend.