Wat regelen wij voor u

Wij helpen u met uw keuze van opbaring, (thuis of elders), de verzorging van de overledene, het opmaken van de rouwkaart en advertenties, dag van de uitvaart of crematie, bloemen, rouwauto, dominee of andere spreker.

Wij verzorgen de "akte van overlijden" (uitschrijving bevolkingsregister) en verder alle administratieve taken die uitgevoerd moeten worden.

Wij hebben eigen dragers en uitvaartverzorgsters, en daarnaast kunt u gebruik maken van onze materialen die u thuis en op de begraafplaats nodig heeft.

Als u bepaalde zaken na overlijden geregeld wil hebben bij de uitvaart, dan kunt u dit bij onze vereniging bekend maken. Dan zorgen wij er voor dat alles naar wens wordt uitgevoerd. Klik hier voor laatste wensen formulier...