Uitvaartvereniging "De laatste eer" Driezum

Uitvaartverzekering

twenthe-1.pngTwenthe is een uitvaartverzekeraar en geen uitvaartverzorger. Dat betekent dat u en uw nabestaanden de uitvaart helemaal naar eigen wens kunnen regelen. Wij zorgen er al meer dan 65 jaar voor dat de rekeningen betaald worden. Verder is de keus aan u.

Bij ons geen standaard pakketten of een verplichte uitvaartondernemer. Ook bepaalt u zelf het verzekerde bedrag. Door de keuzevrijheid kunt u een Twenthe polis makkelijk combineren met bestaande polis(sen) of het lidmaatschap van een uitvaartvereniging.

Geen verzorger, wel zorg

Hoewel wij geen uitvaartverzorger zijn, zorgen wij wel goed voor u en uw nabestaanden. Dat doen wij bijvoorbeeld met directe, persoonlijke aandacht.

Maar ook door een zeer betaalbare premie en het gratis meeverzekeren van uw kinderen tot 18 jaar, zodat een mooie persoonlijke uitvaart voor iedereen betaalbaar blijft.